luni, 17 decembrie 2012

Scrisoare deschisa

Aud ca pe 21 decembrie 2012 se anunta sfarsitul lumii. Ei da, cum ii spuneam unei amice, am sa crap apoteotic, la zi de mare sarbatoare. Omenirea obosita si satula de viata  si-a ales o  zi speciala pentru a-si da obstescul sfarsit : ziua in care eu implinesc 37 de ani. Draga mea Apocalipsa, iti sunt profund recunoscatoare ca mi-ai dat sansa sa mor in floarea varstei, nechinuita de dureri de sale si nechinuid pe altiii cu batranetea mea nesuferita. Mai bine de atat nici ca se putea! Sper ca macar sa alegi sa vii spre sfarsitul zilei, sa ma pot bucura si eu  cat de cat de cadouri si de bucatele alese pentru prepararea carora mi-am sacrificat o zi din concediu.
Nu cred sa fii atat de afurisita incat sa ramai insensibila la aceasta ultima dorinta a mea...
A ta pentru eternitate,
V.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu