miercuri, 6 noiembrie 2013

Prin vecini



Il astept sa vina de la baschet cu un coleg. II aduce bunica colegului cu masina. O mica neintelegere si nu reusim sa ne coordonam.  Il astept la locul stabilit, cu Miruna de mana, si nici urma de Matei.  Cand deja incep sa ma ingrijorez suna telefonul. Un numar necunoscut.  Mama, sunt la familia Dinu ( adica vecinii nostri, cu care n-am relatii decat de buna-ziua). Ce faci la familia Dinu cand eu te astept in fata la Angst? De ce nu ti-ai luat telefonul? Are un telefon de generatie veche pe care i-e rusine sa-l ia cu el, ca e prea „praf” si rad copiii de el. Mda, sa astept el mult si bine sa-i iau un SmartPhone.
Vin intr-un suflet acasa si  gasesc asta in usa :

Deja imi mai trece din suparare , mai ales cand o vad si pe doamna Dinu  zambitoare  si impaciutoare.  Doamna, ce minune de copil aveti! Sa nu-l certati, ca nu ne-a deranjat deloc, ba dimpotriva, ne-a facut mare placere! Si, vai, stie si numarul de telefon al parintilor, e mare lucru!
Nu l-am certat, cum sa-l cert? Mai ales ca am salvat si o masa. Baiatul meu, obosit de la baschet si infometat,  nu refuzase oferta familiei Dinu : o portie de varza si budinca desert. Ba inca domnul Dinu, mai mucalit din fire,  i-a oferit si un pahar de vin dar Matei, baiat bine-crescut , a refuzat politicos.

Ma gandesc sa le propune vecinilor mei sa –l mai invite, mai ales ca ei au avut fete si tocmai ce s-au maritat amandoua, asa ca le-a ramas  casa goala. Poate peste cativa ani se va putea intretine cu domnul Dinu la un pahar de vin, ca intre barbati...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu