miercuri, 1 octombrie 2014

De ziua ta...



-          Mai aveti copii? ma intreaba ecografista  cu o privire preocupata.
-          Da, mai am unul, ii raspund cu vocea gatuita de emotie si neliniste.
-          Ce aveti?
-          Baietel, abia reusesc sa articulez.
-          Foarte bine, ca se pare ca acum veti avea o fetita...
Aproape ca am urlat de bucurie cand am auzit vestea pe care o asteptam cu atata speranta.  Si in 30 septembrie, intr-o zi  in care  toamna calduta ma mangaia cu lumina ei galbuie, am nascut o fetita  rotofeie si dragalasa. Au trecut de atunci 6 ani si nu ma mai satur de dragalasenia ei.  La multi ani, draga Miruna, iti spun printre soapte ca-mi place.. totul la tine si ca mi-esti draga ca ochii din cap.  Sa ai in continuare  o copilarie senina si fii fericita, indiferent de forma si culoarea  in care fiinta ta mica  imbraca  fericirea....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu