luni, 31 octombrie 2011

freedom

Am avut un weekend numai si numai al meu. Maimutele au fost plecate cu tatal lor la bunici. Cred ca sunt 10 ani de cand n-am mai avut parte de luxul de a fi trei zile singura. Am colindat prin oras fara sa ma uit la ceas si sa ma gandesc ca ma asteapta bona. M-am uitat la toate prostiile de la televizor, cu un castron de popcorn alaturi. Am facut briose si nu m-am (mai)sinchisit de dezordinea din casa. Am dormit si m-am iubit mult cu draga mea Moashca, am mangaiat-o si am rasfatat-o pe saturate si am lenevit amandoua pana tarziu, ca altadata.
In prima noapte am dormit neintoarsa 13 ore. A doua zi am stat pana dupa miezul noptii si am vazut un film cu Audrey Tautou si noaptea am avut ceva vise neortodoxe. Destrabalarea a fost, deci, totala. Si mi-a prins bine.
Seara m-am bucurat cand ai mei s-au intors acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu