vineri, 4 noiembrie 2011

crai mai mari si mai mici

-Mama, hai sa-ti povestesc ce mi s-a intamplat azi: eram pe hol si asteptam cuminte sa-mi vina randul la vaccin- si sa stii ca n-am plans, pentru mine a fost o mica intepatura, desi pe alti copii a trebuit sa-i fugareasca doamna doctor prin clasa sa-i poata prinda– cand trec prin fata mea doua fete mai mari. Cand ma vad, una din ele se opreste, ma ia in brate si-i spune celeilalte: Fata, uite cat e de dragut baiatul asta! Eu am vrut sa le spun „Mai fetelor, ce v-a venit, lasati-ma in pace”, dar erau mai mari ca mine si n-am avut curaj.

Si zambea usor intimidat, dar si mandru de asa succes.

Promite sa fie mare crai baiatul meu...

Si daca tot veni vorba despre crai, mi-am adus aminte de ce i-a spus lu taica’su anul trecut : Tata, tu esti frumos, dar nu asa de frumos ca Stefan Banica!

...si cand te gandesti ca pe mine din „mumie” (de la englezescul „mummy” citire ) si din „muma padurii” nu ma scoate- spre stupoarea bonelor care nu inteleg de ce nu iau masuri sa interzic asemenea apelative inacceptabile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu