miercuri, 29 februarie 2012

Talente

Eu si consortul ne ciondaneam pe invariabil aceeasi tema; daca ar fi dupa el n-ar fi nicio problema sa-i duca pe cei mici la gradi si scoala in pielea goala in miezul iernii, in timp ce eu, desi nu sunt adepta infofolirii(infofolitului?), tot ma simt mai in largul meu daca ii stiu cu fularul la gat la -10 grade.
- De ce va tot certati in fiecare zi? In loc sa va iubiti va purtati ca doi anonimi, ne apostrofeaza el cu o mina severo- ghidusa
Ne-am uitat unul la altul si am pufnit in ras. De unde a mai scos-o si p-asta? Sigur n-a copt-o el, ar fi prea de tot. Ne-am stors putin creierii si intr-un final am realizat de unde i se trage : nu de la melodia "E sofisticata ma" , ci de la o alta melodie in voga a trupei Vank.
Amandoi sunt fani impatimiti, toata ziua fredoneaza Miruna : „Lasa-ma sa moi de doi / Feicia mea la naiba!”

Ce ti-e si cu r-ul asta si , mai ales, ce ti-e cu autoritatea filiala!

Daca tot vorbim de muzica si de exprimari sofisticate : a visat ca participa la concursul „Romanii au talent”, cica talentul lui era sa cante „E sofisticata ma!” si a primit trei de „DA”, inclusiv de la exigentul Mihai Petre. Asta da talent!

Si a mai avut cel mai grozav vis: se facea ca era singur acasa si a inceput destrabalarea: a facut 50 de curse de masini si s-a jucat cateva ore la playstation. Apoi a coborat in strada si si-a cumparat 20 de acadele. Ca sa aiba bani si de Kubeti a jefuit si omorat doi oameni care aveau buzunarele doldora de bani si care, culmea, semanau perfect cu parintii lui!!
Daca prima parte a visului ne-a facut sa chicotim, la a doua parte zambetul ne-a cam inghetat pe buze...

Un comentariu:

  1. Draga mea consoarta, talentele noastre se compenseaza si echilibreaza balanta noastra (nu ma refer la Miruna).

    De ultima parte a visului lu' Matei nu stiam - sa avem grija de acum incolo sa nu ne vada niciodata cu buzunarele doldora de bani.

    RăspundețiȘtergere