joi, 12 decembrie 2013

primul biletel de amor

Pe 12 decembrie fix acum 10 ani, ne uitam unul la altul buimaciti de marea veste: ca noi doi vom fi o singura fiinta. Are nasul tau, genele tale lungi , mintea ta analitica, indolenta si dorinta permanenta de rasfat si de atentie. Cum ii sta bine unui Leu, dealtfel . Are expresia mea, aplecarea pentru scris ( nu si pentru citit) si... cam atat. Si multe altele care cum s-or fi amestecat si au plasmuit o fiinta noua, independenta si care se desprinde de noi, incet dar sigur. Mi-e drag sa-l vad cum se dezvolta, cum intra tot mai adanc in miezul  vietii, dar cu fiecare clipa care trece ma intristeaza gandul ca e tot mai putin copil, ca e tot mai putin al meu, al nostru...

Azi a primit si primul biletel de dragoste care suna cam asa "Imi place mult de tine. Semnez ......" Nu stie cine e autoarea, dar era emotionat si intrigat. Zice ca a aruncat biletul la cos. Cred ca s-a speriat si a avrut sa braveze. Eu sper , totusi, ca l-a ascuns si il mai citeste cand e singur, visand la frumoasa care se ascunde in spatele semnelor de punctuatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu