vineri, 28 martie 2014

La TI



La terapie intensiva moartea spectrul mortii este peste tot:  de la candela  de la intrare (aprinsa just in case) patrunde in incaperea cu imagini  infricosatoare  si se inflitreaza in zecile de tuburi care  ies din corpul bolnavilor si sunt conectate la aparate care il separa pe „a fi” de a „nu (mai) fi”. 

Pentru asistente si infirmiere moartea  e o prezenta familiara, ba chiar dorita, atata timp cat le umple buzunarele.  In buzunarele halatelor albe si verzi  incap toate sperantele, dar si neputinta si disperarea rudelor bolnavilor.

Am  umplut si noi niste buzunare  in ultima vreme si sentimentul este cumplit...

Cu ochii in lacrimi si epuizat  de la atata oboseala si incordare, imi spune intr-una din diminetile  astea grele :  -Nu stiu de ce, dar imi tot vine in minte cantecul asta:

Mama frumoasa, primul meu rai
Fa o minune, te rog mai stai
Dulce lumina, ram de maslin
Inca nu-i vremea, mai stai putin...

Si noi am vrea sa mai stai putin. Sau chiar mai mult... Dar nu noi hotaram cat stam pe pamant. Nemurirea nu e un dat al oamenilor. 

Si cantecul asta il fredonam in copilarie, cand nu intelegeam rostul versurilor si cand mama era obligatoriu nemuritoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu