marți, 1 iulie 2014

O iubire fara nume



Seara pe racoare ne vine chef de o plimbare. Si ne-am plimbat putin, ei cocotati pe trotinete, noi tinandu-ne de mana. Smells  like teen spirit, ce mai.... Nu-mi dau seama cum , in starea aia de indragosteala pustaneasca, am avut ochi si pentru altcineva decat pentru el. Si, culmea, ochii au fost pentru o „ea”!  Asadar, tradare, tradare, dar s-o stim si noi! 

Asadar....

Era cocotata pe o masina si se uita la noi cu ochii aia mari, hipnotizanti.  Pozitie de vampa si  privire languroasa.  Ma indrept spre ea cu pasi mici si tematori.  Fata in fata, ne masuram reciproc pret de cateva secunde. Nu stiu cum m-a gasit ea, dar mie mi s-a parut de o frumusete rapitoare.  Intind o mana, ca o promisiune de prietenie si dragalasenie. Nu se sperie, ba chiar imi raspunde invitatiei facand o pirueta si luand o pozitie cel putin indecenta: cu cracii in sus, aratandu-si pulpele pufoase si invitandu-ma sa indraznesc mai mult.  Cum sa rezisti tentatiei? Desi hotarasem sa stau potolita, pana la urma  mi-am zis : de ce nu? Doar sunt deschisa provocarilor, sa ma exprim cliseistic. Cand am luat-o in brate si s-a cuibarit la pieptul meu, calda, cuminte si perversa in acelasi timp si, vai, incredibil de pufoasa, am simtit ca nu mai e cale de intors.  Ne-am uitat unii la altii  si cele 4 perechi de ochi s-au pus de acord imediat: o asa frumusete nu trebuia scapata din maini!
 Noi, cei mari, am avut asa , o secunda de dilema existentiala de tipul  „to be or not to be”, dar am alungat imediat orice gand de impotrivire si tusti cu frumusata acasa! Pana la urma daca simtim ca ne potrivim, de ce sa ne impotrivim?

Acasa s-a simtit ca... acasa... de parca ne stiam dintotdeauna.  Tatonare, curiozitate, tandrete, zapaceala,  ca in orice inceput de relatie. Atractie totala si promisiunea unei mari iubiri. O iubire diafana si pufoasa.

O iubire care (inca) n-are nume.  Tot ce stim e ca a topit patru inimi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu