miercuri, 14 septembrie 2011

mobilier rasturnat versus FB

Am inceput scoala cu dreptul si gradinita cu stangul. Pe de o parte zambete si nerabdare, pe de alta parte lacrimi , urlete , spaime si crize de isterie, cu rasturnat mobilierul gradinitei. Bine ca finalul a fost unul fericit si nu s-a lasat cu daune materiale , poate doar daune morale educatoarei, care s-a ales cu nervii zdruncinati rau de tot. Sa speram ca va trece.
Intre timp, la a treia zi de scoala, am bifat primul FB. Lui stirbica al meu i s-a recunoscut valoarea. Avea nevoie de asta dupa ce , in prima zi, mi-a spus, plin de importanta , ca doamna a sustinut ca are cel mai frumos ghiozdan. Hm, cam lipsita de tact invatatoarea asta, mi-am zis. Seara, cand mi-a spus ca doamna a afirmat ca e cel mai frumos din clasa deja am inceput sa-mi pun unele intrebari. Cand am aflat ca doamna ar fi de parere ca frumuselul nostru e si cel mai inteligent din clasa am inteles: leul din el nu se dezminte. Daca i-au murit laudatorii ii inventeaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu