miercuri, 31 iulie 2013

Pitipoanca noastra

Mi-e clar, baiatul meu face tot posibilul sa si-o fure.
- Ai vazut ce patratele ale Alex Velea? Si ce tatuaje misto?
- Mda, ce sa spun...
- Daca ai fi fost mai tanara, ai fi vrut sa te casatoresti cu el?

Uit de patratelele lu’ Velea si-mi amintesc ca ma apropii vertiginos de patruj’ de ani. Bine ca fii-miu tine sa-mi aminteasca asta in fiecare zi. Si, indirect, ca nu mai sunt in postura in care sa aleg. Ba remarca si faptul sa sanii mei au cam luat-o in jos, in timp ce vedetele de la televizor....

In drum spre casa un individ coboara dintr-o masina de fiţe.
- Mama, ce muschi are ala! Si ce masina! Si, din nou, aceeasi intrebare: Daca erai mai tanara, ai fi vrut sa te casatoresti cu el?

Deja simt ca ma infurii. Dupa ce ca ma face sa ma simt cea mai batrana si cea mai naspa, acum ma socheaza si cu gusturile lui in materie de oameni . Ii plac cocalarii!
- Nu, nu era oricum genul meu!
-Cum sa nu-ti placa de el? Te-ar fi plimbat intr-o masina frumoasa si te-ar fi protejat , doar ai vazut ce muschi are!

Poftim cultura de cartier! Matei al meu devenit pitipoanca de Pantelimon! Fuck life!

Si, Doamne, jur ca m-am straduit!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu