vineri, 5 iulie 2013

Rebel fara cauza

De o vreme Matei este un rebel fara cauza. Vesnic cauta motive de nemultumire, vesnic se contrazice cu noi, vesnic se revolta impotriva a tot si a toate, vesnic ne apostrofeaza si ne reproseaza cate-n luna si-n stele. Uneori sare calul si ma supar rau pe el. Incerc sa-mi tin nervii in frau si sa - mi zic ca e doar o perioada mai delicata sau ca doar inceputul unei relatii parinte-copil cu nabadai. Imi dau seama ca uneori se alinta, asa ca incerc sa-i acord circumstante atenuante si sa o pun pe seama faptului ca e copil si nascut in zodia Leului pe deasupra, asa ca vrea multa atentie, se vrea  periat, incurajat, gadilat sub aripa. Am trait atatia ani cu un alt Leu in casa inainte de nasterea lui Matei, asa ca stiu cu ce se mananca.

Ma gandesc ca spiritul asta de fronda e normal pana la urma si poate ca o avea si el nemultumirile lui, ca doar n-om fi parintii perfecti. Imi place ca se incuie in camera, ca un baiat mare si neinteles ce e si se refugiaza in lumea lui. Una fantastica. Sau lumea viselor. Iaca o mostra:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu