sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Fara secrete!

Stiu ca am tot povestit despre Matei in ultima vreme si ca Miruna a intrat intr-un con de umbra, dar ce sa fac daca in fiecare zi ne "serveste" cate una si nu ma pot abtine sa nu o astern pe hartie, atunci cand gasesc cateva minute libere. De exemplu azi ma hotarasc sa fiu o mama generoasa, le iau cateva maruntisuri, ba chiar, suprema generozitate, ii duc la Mc Donald's. Dupa ce ne sculam de la masa cu burtile cimpoi - nu stiu de ce , dar cat de putin ai manca la astia, tot simti ca ai mancat cat pentru un batalion- Matei mai vrea si la locul de joaca.

_ Nu te poti juca cu burta asta plina, Matei, si dealtfel nici nu mai avem bani.
- Cum asa? Aseara aveai 100 lei, ce-ai facut cu ei?
- Ha? De unde stii tu ca aveam aseara 100 lei?
- M-am uitat la tine in portofel, daca vrei sa stii ( expresia cu care ma exaspereaza in ultima vreme, dar ma si amuza, ca toata copilaria am folosit-o, cand voiam sa fiu tafnoasa). Hai, spune repede ce-ai facut cu ei!Era imposibil sa-i fi cheltuit pe toti!
Nu-mi vine sa-mi cred urechilor. Mai, sa fie, de cand trebuie sa-ti dau raportul ce fac eu cu banii ?
- Pentru ca suntem o familie si nu trebuie sa existe secrete intre noi! Atunci cand cineva ascunde adevarul este un lucru foarte grav! Inseamna ca asta nu se mai numeste familie! Inseamna ca n-ai incredere in mine si atunci poate ca ar fi mai bine sa-mi gasesc o alta familie in care sa nu existe secrete!

Asta-mi mai lipsea- un escroc sentimental. Si nu pare deloc un amator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu