vineri, 14 iunie 2013

O stare asa de proasta......

 .....n-am mai avut de multa vreme. Lipsa de chef si de initiativa. Cacaturi la serviciu, rautati gratuite, orgolii prostesti, la orice nivel, multa incrancenare. Metrou, serviciu, vesnic sunt pe fuga, vesnic intarzii, casa, copii, de platit gradinita/after-school/bona/ facturi, se apropie serbarile, fa rost de costume, du-l la baschet/engleza, ia-l de la baschet/engleza, unu' vrea parc, celalalt nu, Miruna nu mai vrea decat in rochii vaporoase, discutii, certuri, nervii prastie, relatie tot mai tensionata cu Matei, senzatie de imbatranire, de sfarseala, n-am mai fost pe la mama de un car de vreme, sentiment de vinovatie si de haituiala, cu sora-mea am o relatie extrem de tensionata, ca simt ca ruptura e iminenta, mi-e sila de toate discutiile si reprosurile din familie, toata lumea ma enerveaza si ma plictiseste, sunt acra si transmit acreala prin toti porii.

Mi-as lua o luna de concediu si as pleca singura sa nu fac altceva decat sa dorm si sa citesc. O cufundare intr-un dolce far niente m-ar salva, cred...

Zile de iunie, lungi si monotone, care miros a vacanta si a flori de tei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu