duminică, 31 octombrie 2010

culinare

Am pus ciorba la incalzit, in timp ce Matei , infometat, batea din picior a nerabdare.
- Mama, cat timp ti-a luat sa inveti sa faci ceva asa de complicat ca ciorba?
- Dar, Matei, nu e deloc complicat.. e una din cele mai simple mancaruri!
- Mie mi se pare foarte complicat sa faci o ciorba. Ce bine de mine ca sunt baiat si cand ma voi casatori nu voi fi nevoit sa fac ciorbe!
Tocmai ma pregateam sa insir in gand cateva vorbe dulci la adresa lipsei de pricepere si de inititiva in ale gastronomiei ale consortului si sa incep un discurs feminist plin de venin, cand il vad pe Matei cufundat intr-o dulce reverie si soptind, pe un ton mai degraba duios decat interogativ: "Ma intreb cum va arata sotia mea....."


Ca tot veni vorba de dulcegarii, in ultimul timp Miruna e mare fan gogosi. Si daca fetei ii plac, nici mama nu ramane insensibila la gusturile si aromele copilariei. Si ma mai intreb cum de am facut ochii cat cepele cand am vazut cifra deloc prietenoasa pe care mi-e indica azi dimineata cantarul.
Aseara tata i-a adus fetei mult asteptata "gogo" si ea a exclamat, in extaz:
Gogoooo! Gogolaconiiiiii!
Desi am promis ca nu voi mai pomeni despre povestea cu sufixele, trebuie sa spun ca asocierea celor doua a devenit ceva rarisim, asa ca ma sperie dimensiunea placerii Mirunei de a manca gogosi si, implicit, dimensiunile mele viitoare.

2 comentarii:

  1. vrem poza!!!!!!!!! nu cu sotia lui Matei ( din moment ce si pentru el este inca un mister ) ci cu mamagogoconii pe cantar!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. asta cu ciorba si nevasta i-am povestit-o si co-autorului:))

    RăspundețiȘtergere