joi, 26 ianuarie 2012

drepturi parintesti

Concluzia lui a fost clara, fara drept de apel:
-Mama, imi cer scuze, dar pur si simplu nu pot sa ma abtin sa nu te mint!
N-am mai avut replica. Ce pot sa-i faci copilului daca, in ciuda explicatiilor vehemente si a demonstratiilor imbatabile, nu se poate abtine ?
Prin urmare, cum sarise calul rau de tot, de chiar si Piniocchio ar fi fost mic copil pe langa el, doua saptamani e pedepsit: fara curse de masini, fara playstation, fara Angry Birds. Lovitura mortala pentru el.

A incercat sa ma induplece, facand uz de toate flateriile, a luat chiar doua FB-uri doua zile la rand , i-a citit Mirunei povesti, a pregatit micul dejun - nimic, pedeapsa e pedeapsa.

Azi dimineata, la doar trei zile de la „sentinta” face o noua incercare:
-Mama, tii minte cand ati fost voi plecati in concediu si eu muream de dorul vostru? Asa cred ca mor cursele de masini de dorul meu. Si, cu o voce mieroasa a la Thomas O’Malley aduce lamuriri : Ca eu sunt ca si tatal lor si sigur le e si lor dor de mine! Hai, lasa-ma ca ma intorc la copiii mei!

Ma intreb sincer daca exista vreunul mai hotoman si mai patetic decat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu