miercuri, 18 ianuarie 2012

Frumosii lu’ mama

Mergem la ziua lu'Maia si o imbrac frumos, cu rochita si fundite, cum ii sta bine unei domnisoare.
-Vai, mama, cat de frumos m-ai imbracat!
Se duce in fata oglinzii si se studiaza pe toate partile, din fata si din profil, face piruete, isi controleaza buclele si vrea sa se asigure ca agrafa cu fluturas et bine fixata si bine asortata.
Dupa o analiza minutioasa conchide: Sunt , intr-adevar, foarte frumoasa!

Nu la fel de frumos e Matei, dupa ce tanti de la frizerie a intrat barbar in parul lui si i-a dat o forma imposibila.
-Sunt fericit ca m-au tuns urat, in felul asta voi scapa de colegele care ma plac si voi fi linistit.
N-a fost chiar asa, chiar si cu tunsoarea asta oribila nu a scapat de asaltul fetelor.
- Mama, o colega tot ma place si mi-a propus ca la vara sa mergem impreuna la mare. O alta colega chiar mi-a trimis un pupic in zbor in momentul in care ni s-au intalnit privirile.
"Auzi domne ce mimoze, la 7 ani sa-i faca bezele baiatului si, mai ales, sa-i faca invitatii necuviincioase. Cata indrazneala!"
-Si tu ce-ai facut, ai prins pupicul in zbor?
-Nu, am dat ochii peste cap!

La el, a da ochii peste cap inseamna dispretul suprem.

Sa-l mai vad eu daca va mai da ochii peste cap la 16 ani. Probabil ca eu voi fi cea care va pufni a dispret in momentul in care vreo domnisoara indrazneata va veni sa-mi ia baiatul si sa-l imbrobodeasca cu "vraja marii". Hm..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu