joi, 21 martie 2013

Bailando, bailando...

Ne-am uitat aseara la un desen animat nou „Frumoasa balerina”. Niciodata n-am vazut-o pe Miruna atat de fascinata. La final a decis” Vreau si eu sa ma fac balerina!”

Nu pot sa nu-i apreciez latura artistica, am tot sperat s-o aiba cand am constatat cu amaraciune ca primului copil ii lipseste cu desavarsire. Dar daca  Matei are sanse mari sa ajunga un fotbalist cunoscut  si in felul asta sa ne capatuim si noi, imaginea Mirunei-balerina ne-a cam taiat orice speranta intru imbogatire. Dimpotriva, trebuie sa punem bani deoparte sa o sustinem pe artista, ca doar n-o sa fim atat de meschini incat sa-i spunem ca baletul e sublim, dar se moare de foame cu gratie.

Se pare ca pentru ea e o hotarare extrem de serioasa din moment ce exerseaza deja si face niste piruete grozave.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu