duminică, 3 martie 2013

Il pronunta pe R!

Se harjoneau si era inevitabil sa se ia la harta. Matei o necajea, razand, si ea a protestat, ofuscata : Nu e nimic de ras!  Cum Matei continua, repeta, enervata, ca nu e nimic de ras. La un moment dat Matei ii spune : Repeta ce-ai zis mai devreme! Ea, tot mai enervata : Am zis ca nu e nimic de RAS!!!!!
- Mama, ai auzit si tu ce am auzit seu ? Miruna il pronunta pe R! Nu mi-a venit sa-mi cred urechilor. Am pus-o si eu sa repete si sa pronunte mai multe cuvinte: fara nicio indoiala ca  nu ne inselaseram.
Si ea era tare emotionata si  mandra de marea realizare. Gata, de-acum e fetita mare , si nu maie.

 Asadar azi, 3 martie, in anul de gratie 2013, la frumoasa varsta de 4 ani si 5 luni, fetita noastra l-a pronuntat (aproape)corect pe R.

Parca deja mi-e dor de momentele cand se prezenta simplu " Ma cheama Miiuna" sau cand se bucura de o jucarie, o clamita, o rochita si zicea "E foaite fiumoasa, mama !"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu