marți, 19 martie 2013

Cand vine inspectia...

-Mama, maine sa ma imbraci frumos, ca avem inspectie!

Am tras imediat o injuratura in gand. Nu inteleg, au trecut mai bine de douaj’ de ani de cand am scapat de comunisti si tot comunisti am ramas! De ce trebuie sa tremuram de frica in fata inspectorilor si sa vrem cu tot dinadinsul sa le facem pe plac? De ce trebuie sa imbracam copiii „frumos” la inspectie? Sa se dea mare educatoarea cu ei? Sa-si ia mai usor examenul de grad? Si cum adica „sa-i imbracam frumos?” Inseamna ca in restul zilelor ii trimiteam la gradinita jegosi si zdrentarosi?

M-am enervat eu, dar m-am conformat. Am imbracat-o cu sarafanul preferat, strampi  asortati cu bluza noua cu Hello Kitty si bentita a la Alba ca Zapada. Si-a ales clamitele si s-a decis ca vrea doua codite. Cand am vazut-o cum se admira in oglinda si cum ii stralucesc ochii de fericire si mandrie mi-a mai trecut supararea. Ce-i mai place mimozei sa se moţeze si sa se impauneze!

Pe cat imi sunt mie de antipatici inspectorii si ideea de inspectie, pe atat trebuie sa-i fie ei de simpatici, din moment ce ii dau ocazia sa se simta frumoasa si admirata.
Deh, ce sa fac- am vrut fetita, am fetita! Si e fetita pana in.... varful coditelor! Desi ma induioseaza cand o vad inventariindu-si extaziata comorile roz (clame, fundite ,etc),  parca as fi vrut-o putin mai baietoasa. Sper sa nu devina o pitzi, ca o omor cu mana mea.


  Poza e mai veche, dar tot motzata era si aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu