miercuri, 6 martie 2013

Sunt la o varsta venerabila

Ma suparase foarte tare in cursul diminetii, doua zile la rand, si-am venit acasa afisand ostentativ o mutra nu tocmai prietenoasa. Stiu ca metoda asta functioneaza intotdeauna, pot sa-i aplic eu cea mai dura pedeapsa si nu pare prea afectat. In schimb nu suporta sa ma vada suparata, mai ales daca supararea tine mai mult de cateva ore.
Da sa ma pupe, intorc capul a dispret.
-Am o supriza pentru tine! si, cu mainile la spate, incearca sa scoata din maneca (la propriu) si urmatorul as.
Nu cedez. Ma gandesc ca iar a mazgalit un desen cu inimioare, floricele si vorbe dulci cu care crede el ca ma da pe spate ( de cele mai multe ori chiar ma da pe spate, nu sunt chiar asa afurisita si insensibila pe cat vreau sa par)
A ramas descumpanit, cu mainile la spate, cu asul inca in maneca  cu o privire de catelus spasit.
Ma gandesc imediat ca poate sunt prea dura, totusi...

-Hai, arata-mi odata!
Nici tonul rastit nu l-a descurajat. Imi arata mandru un martisor cu chipul lui incadrat de fundite rosii, un kitsch nici macar induiosator.
-Scuze, mama, abia azi ni l-au adus, ar fi trebuit sa ti-l dau mai devreme. Ma enervez cand realizez ca e 5 martie. Nesimtitii care fac tot felul de "cadouri personalizate"si ii ademenesc pe saracii copii prin scoli nici macar nu au avut decenta sa le aduca acest "martisor" pe 1 martie, ci tocmai pe 5! Hotarata sa le fac scandal, iau martisorul si  mormai ceva de genul "Mda, grozava supriza"!
Mai sta ce mai sta, se gudura pe langa mine, forteaza lucrurile, se lipeste de mine. Raman glaciala.  Incepe sa ma flateze, ca e expert. Maini moi si rugatoare imi mangaie gatul si obrajii.
-E incredibil ce piele fina ai la varsta ta!
-Ha? Sar ca un arc. Asta mai lipsea, sa ma faca si batrana, acum cand ma apropii vertiginos de patruj' de ani si sunt foarte vulnerabila la acest subiect. Cum adica "la varsta mea"? Dupa cum spui, zici ca as avea 60 ani, nu 37!
-Nu, nu asta am vrut sa spun! 37 de ani e o varsta tare frumoasa! E O VARSTA VENERABILA!

Cireasa de pe tort. Evident ca supararea (mai mult aparenta decat reala) mi-a trecut. Stiu ca el a crezut ca sensul cuvantului"venerabil" e dat de verbul " a venera". Si uite  asa am ajuns eu sa fiu venerata la o varsta venerabila.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu